کارخانه فروش نئوپان گنبد

کارخانه نئوپان گنبد بیش از ۴۰ سال قدمت دارد که امروزه توانسته با افتخار نئوپان خود را به دیگر کشور ها صادر کند. کیفیت چوب این نئوپان بسیار عالی می باشد و از چوب جنگل های شمال در ساخت آن ها استفاده می شود. این کارخانه در شهر گنبد کاووس در استان خران رضوی واقع شده است.

کارخانه فروش نئوپان گنبد

مقاومت انواع نئوپان در برابر رطوبت

مقاومت انواع نئوپان در برابر رطوبت نئوپان با توجه به ذرات خرده چوب ساخته می شود به این صورت که خرده های چوب و خاک اره توسط چسب و دستگاههای مختلف به یکدیگر فشرده می‌شود و نئوپان را تولید می‌کند.

نئوپان ها انواع مختلفی دارند که می‌توان بر روی آنها روکش کشید البته اگر سطح آنها صاف و صیقلی باشد این امر امکان پذیر می باشد توجه داشته باشید که نئوپان دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشد که بسیار ارزان، متراکم و همگن می باشد اما انواع مختلف نئوپان دارای مقاومت مختلفی در برابر رطوبت می باشد اما نئوپان های روکش دار در برابر رطوبت مقاومت بسیار کمی از خود نشان می‌دهند و رنگ آنها به سرعت تغییر می‌کند اما اگر این نئوپان روکش کشیده نشود مقاومتش در برابر رطوبت بهتر است به همین دلیل در مناطقی از ساختمان که دارای رطوبت باشد ترجیح داده می‌شود که از نئوپان بدون روکش استفاده شود زیرا این نوع پایداری بالاتری دارد و همچنین قیمت آن نیز ارزان‌تر است. پس نتیجه می شود که مقاومت انواع نئوپان با یکدیگر تفاوت دارد پس در هنگام خرید آن حتماً به این نکته بسیار مهم و کاربردی توجه فرمایید.

این تخته چوب های نئوپان بسیار سبک می باشند و به راحتی قابل حمل هستند و شما می توانید با استفاده از دستگاه های تراشکاری مختلف انواع شکل ها و طرح ها را به این تخت چوب بدهید.

استعلام قیمت نئوپان گنبد

استعلام قیمت نئوپان گنبد کارخانه نئوپان گنبد از سال ۱۳۵۷ دست به تولید این نئوپان با کیفیت زده است با استفاده از دستگاه های بسیار پیشرفته این چوب را تولید می کند. شما می توانید قیمت نئوپان گنبد را با مراجعه به سایت های مختلف این کارخانه مشاهده کنید.

با توجه به نیاز خود نئوپان مناسب را سفارش دهید توجه داشته باشید که حتماً به کاربرد نئوپان توجه کنید تا بتوانید خریدی با کیفیت و رضایت بخشی را داشته باشید هم چنین می توانید از مشاوران موجود در این سایت‌ها راهنمایی بگیرید تا با توجه به اطلاعات دقیق و تخصصی آنها بتوانید خرید بهتری داشته باشید. نئوپان گنبد یکی از معروف ترین و پرفروش ترین نئوپان ها در سطح کشور می باشد که در صورت نیاز این نوع نئوپان به دیگر کشورهای جهان نیز صادر می شود.