کشمش و فشار خون در طب سنتی غوغا به پا کرد

میوه های خشک مانند کشمش و فشار خون معدنی هستند. آنها حاوی دوز مناسبی از کلسیم، منیزیم و عناصر کمیاب مانند بور هستند، مواد مغذی مهم برای تشکیل استخوان.

اگرچه بور هنوز به خوبی شناخته نشده است، اما به عنوان یکی دیگر از عوامل محافظتی برای پوکی استخوان و سلامت مفاصل در نظر گرفته می شود.

این خواص در دوران بارداری و شیردهی که نیاز به افزایش کلسیم و سایر مواد معدنی است بسیار مناسب است.

افراد مبتلا به استئوآرتریت و آرتریت علاوه بر خواص ضد التهابی و ضد درد کشمش می توانند از اثرات معدنی مجدد کشمش نیز بهره مند شوند.

کشمش قلیایی‌کننده است، بنابراین برای مقابله با پروتئین بیش از حد، نوشابه‌ها و سایر غذاهای کلسیم‌زدایی کافی است.

کشمش برای درمان تب:
کشمش نسبت به انگور تازه دارای فنل و اسیدهای آلی بیشتری است که خاصیت خنک کنندگی برای درمان تب دارد.

محتوای آن در پروآنتوسیانیدین ها و فلاونوئیدها دارای خواص آنتی بیوتیکی است که همراه با ارزش غذایی آنها را به غذای مناسبی در شرایط تب و کمک به درمان عفونت تبدیل می کند.

کشمش

کشمش برای مشکلات معده:
کشمش به دلیل داشتن مواد معدنی در منیزیم و پتاسیم یک آنتی اسید طبیعی است. آنها با اسیدیته معده مقابله می کنند و پکتین از غشاهای مخاطی در برابر اسیدهای معده محافظت می کند.

برای فواید بیشتر، بعد از خوردن کشمش پیاده روی کنید:
فواید کشمش اغلب در افراد چاق به دلیل کالری موجود در این غذا محدود می شود. اما برخلاف باور عمومی، در این مورد منع مصرف ندارند: کشمش به کاهش کلسترول، ایجاد سیری و کاهش اشتها کمک می کند.

یک مطالعه جالب در دانشگاه کانکتیکات (ایالات متحده آمریکا) نشان داد که مصرف کشمش همراه با پیاده روی باعث کاهش سطح کلسترول و اشتها می شود.

این مطالعه نشان داد که پیاده روی و خوردن کشمش منجر به افزایش لپتین و گرلین می شود که هورمون هایی هستند که سیری را برای ما فراهم می کنند.

برای این منظور، کشمش یک درمان طبیعی برای درمان هوس های شیرین است.